Een typfout in een naam corrigeren

Oeps! Een typfout maken overkomt ons allemaal weleens. Maar, geen zorgen. Een typfoutje kunnen we voor u herstellen.

Hoe kunt u een naam corrigeren?

Heeft u een typfout ontdekt in uw naam? Als u uw reis via KLM geboekt heeft en u vliegt met KLM, Air France of Delta Air Lines , dan kunt u tot 30 uur voor vertrek gratis een aanvraag bij ons doen om het te laten corrigeren.

Als een van uw vluchten wordt uitgevoerd door een andere partnerluchtvaartmaatschappij, stuur uw aanvraag dan ten minste 72 uur voor vertrek naar ons toe. We zullen ons best doen om u te helpen.

U hoeft geen naamscorrectie aan te vragen als:

  • u meerdere voornamen heeft en alleen de eerste getoond wordt – het is correct dat u niet alle voornamen ziet;
  • u uw meisjesnaam gebruikt heeft, zolang die ook op uw paspoort staat;
  • uw naam zonder spaties wordt getoond – ons system heeft dat gedaan, het is geen typfout.

U kunt uw naam natuurlijk niet vervangen door die van iemand anders – het ticket blijft op uw naam staan.

Flying Blue reward ticket

Neem contact op met de klantenservice van Flying Blue als u een reward ticket geboekt heeft.

Boekingen bij een reisbureau

Als u uw vlucht bij een reisbureau heeft geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op om uw naam te laten corrigeren. Doe dit ruim van tevoren, want het kan een tijd duren om de aanvraag te verwerken.