Waarom kiezen voor KLM

We zetten dagelijks ons beste beentje voor om uw favoriete luchtvaartmaatschappij te zijn. Ontdek waarom onze passagiers het liefst met ons vliegen.

Duurzaam reizen

We zijn vastberaden om bij te dragen aan een duurzamere toekomst voor de luchtvaart. Bekijk wat we doen en hoe u uw steentje kunt bijdragen.

LEES ONZE BELOFTE

Rechtstreeks de wereld rond

Wij vliegen rechtstreeks naar meer dan 150 bestemmingen over de hele wereld. U kunt achteroverleunen terwijl wij u brengen naar waar u heen wilt!

BEKIJK ALLE BESTEMMINGEN

Gunstige reistijden

Haal meer uit uw reis met gunstige vertrek- en aankomsttijden – vlieg op een prettige tijd naar uw bestemming. Onze vluchten passen bij uw plannen, niet andersom.

24 uur om te annuleren

Aarzel niet langer en boek uw vlucht meteen! Als uw plannen binnen 24 uur veranderen, kunt u uw boeking gewoon annuleren. Wij vergoeden de kosten – zonder vragen te stellen. We rekenen daarvoor geen administratiekosten.

Wilt u toch wat langer nadenken over uw aankoop, zonder u zorgen te hoeven maken over een stijgende ticketprijs? Tegen een kleine bijbetaling kunt u een optie op een vlucht nemen. Wij garanderen dan de prijs, zodat u later kunt beslissen.

Bekijk hoe u de prijs kunt vastzetten

Spelfout? Kosteloos aangepast

Heeft u een vlucht geboekt en een fout in de naam op uw ticket ontdekt? Geen zorgen: een typfoutje is menselijk, dat herstellen we zonder extra kosten.

LEES HOE EEN FOUT TE CORRIGEREN
Illustration contact

Wij houden u op de hoogte

Vanaf het moment van boeken tot aan het vertrek van uw vlucht houden wij u op de hoogte van eventuele vertragingen, geannuleerde vluchten of gatewijzigingen.

MELD AAN VOOR UPDATES

Vluchtverstoring? Wij helpen u verder

Is uw vlucht verstoord? Ook dan kunt u op ons rekenen! Eerst brengen wij u onmiddellijk per telefoon of e-mail op de hoogte van vluchtwijzigingen of -annuleringen. Daarna boeken wij u direct om naar de eerstvolgende beschikbare vlucht. Zodra we een plekje voor u aan boord hebben gevonden, nemen wij opnieuw contact met u op over uw nieuwe vluchtschema. En uiteraard staan wij ook voor u klaar als u uw vlucht wilt wijzigen of als u andere vragen heeft.

Als uw nieuwe vlucht niet op dezelfde dag vertrekt, laten wij u natuurlijk niet aan uw lot over. Van een kopje koffie tot een hotelverblijf; wij doen ons uiterste best om het u zo comfortabel mogelijk te maken.

24/7-service op social media

Vragen of verzoeken? Of benieuwd naar het laatste nieuws over KLM? We staan 24 uur per dag voor u klaar, in 10 talen en op het platform van uw keuze.

CHECK ALLE SOCIAL DIENSTEN

Comfort & aandacht aan boord

Wij gaan altijd voor de beste service! Heeft u feedback? Laat het ons cabinepersoneel weten. Ze doen hun uiterste best om uw vlucht zo comfortabel mogelijk te maken.

Vlieg meer, profiteer meer

Het loont om Flying Blue-deelnemer te zijn. Elke keer dat u met KLM of een van onze partners vliegt, spaart u namelijk Miles. U kunt deze Miles weer besteden aan reward tickets, extra opties en kortingen op allerlei producten en handige diensten. Bovendien geldt: hoe vaker u vliegt, des te eerder u het volgende deelnemersniveau (Silver, Gold of Platinum) bereikt. Zo kunt u van nóg meer exclusieve voordelen genieten!

Wordt Flying Blue-deelnemer

Uw mening telt

Uw ervaring staat voorop – van vertrek tot aankomst! We laten daarom regelmatig onderzoek uitvoeren door onafhankelijke onderzoeksbureaus, om te weten te komen hoe u denkt over ons en onze service. Op basis van uw feedback kunnen wij onze service evalueren en verbeteren. Uw persoonlijke gegevens worden nooit gebruikt voor commerciële doeleinden of e-mails, tenzij u hiervoor expliciet toestemming geeft.

Na uw vlucht of nadat u contact heeft opgenomen met ons KLM Contactcentrum kunt u een uitnodiging ontvangen voor 1 van onze enquêtes:

  • Klanttevredenheidsonderzoek en conformiteitsonderzoek (door Kantar en Qualtrics)
  • Customer Care-enquête (door InSites Consulting)
  • Contactevaluatie (door BVA en MediaTech)

Ook voeren we zelf losse onderzoeken uit en nemen we deel aan onderzoeken van derden, zoals IATA en Schiphol.